Treningi na siłowni

Trening siłowy ma na celu zwiększenie tężyzny fizycznej oraz wzrost masy mięśniowej ćwiczącego. Głównie opiera się na dużych ciężarach dla trenującego oraz niskiej ilości powtórzeń. Do podstawowych ćwiczeń należą:

  • przysiady.
  • martwy ciąg.
  • wyciskanie wolnych ciężarów.
  • podciąganie na drążku z dodatkowym obciążeniem.
  • dipy z dodatkowym obciążeniem.

 

Wyżej wymienione ćwiczenia są wbrew pozorom bardzo proste a podstawą prawidłowego treningu na siłowni jest zachowanie prawidłowej techniki wykonywanych ćwiczeń. Obecność drugiej osoby jest pomocna dla osób początkujących ale również dla ludzi zaawansowanych. Zachowanie prawidłowej techniki jest ważna, jeżeli chcemy zachować bezpieczeństwo oraz uzyskać zadawalające efekty.

Rekomendowane siłownie:

Warszawskie Centrum Atletyki ul.Zofii Roesler 4 (Bielany)

Studio Harder ul.Broniewskiego 28 (Żoliborz)

Trening w innym miejscu do ustalenia z trenerem. Zwolnienie z opłaty za dojazd na siłownię lub klienta może być w okresie od 31 listopada do 31 marca.

"Silni robią ile mogą, słabi cierpią ile muszą"
Tukidydes *

 

Kontakt: +48.799 986 812 / e-mail: info@karolhobot.pl

Proszę wpisać treść wiadomości.

*Tukidydes z Aten -  ur. między 471 p.n.e. a 460 p.n.e., zm. między 404 p.n.e. a 393 p.n.e. był greckim historykiem, autor monografii "Wojna peloponeska".